Digital barnehagehverdag

I Barstad barnehage er vi digital.

Vi bruker en plattform som heter kidplan : Vi samarbeider med foreldrene på nett, som foreldre får dere all informasjon på ett sted. Alle beskjeder som :

• Ukeplaner

• Meldingsfunskjon

• Tavla : Her kommer felles informasjon

• Barnelogg ( oppmøte/henting, sovetid, små kommentarer osv)

• Samtykker, viktig at alle foreldre svarer på det digitale skjema som ligger inne på hvert enkelt barn.

• Fravær : Som foreldre kan dere legge inn fri/ferie/sykdom selv. Hvis det er sykdom ønsker vi beskjed om hvilken sykdom barnet har. Og vi ønsker beskjed om fravær innen kl.09.00.

Barnehagen bruker kun dette digitale verktøyet så det er det viktig at alle foreldre laster ned appen og bruker den. Dere søker "KIDPLAN" i nedlastningsfunksjonen på telefonen.

Som foreldre får dere  tilsendt brukernavn og passord når barnet begynner  i barnehagen.

NB: Foreldre får ikke ta bilder eller laste ned bilder av andre barn i barnehagen uten samtykke av foreldre.